REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAW

1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Towaru bez wad.
2. Kalibracja i odcień płytek – gwarantujemy, że w ramach jednego indeksu Towarowego zachowanie tego samego odcienia oraz kalibracja dla płytek nierektyfikowanych. W przypadku łączenia płytek nierektyfikowanych z jednej kolekcji, ale w różnych kolorach, konieczne jest zaznaczenie w uwagach podczas składania Zamówienia.
3. W ciągu 1 dnia roboczego od złożenia Zamówienia kupujący otrzyma informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji – potwierdzając tym samym dostępność zakupionych Produktów.
Z uwagi na specyfikę sprzedawanych Towarów każde Zamówienie jest weryfikowane w celu prawidłowej kompletacji zakupionych Towarów, a szczególnie weryfikacji takich parametrów jak gatunek, nr partii produkcyjnej, odcień i kalibracja (lub grupa wymiarowa).
Po otrzymaniu potwierdzenia o dostępności Towarów i prawidłowo złożonego Zamówienia w terminie 3 dni roboczych Kupujący powinien zapłacić za zakupiony Towar wraz z kosztami dostawy. Po tym terminie oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i jest anulowana.
4. Sprzedawca przystąpi do realizacji Zamówienia po jego opłaceniu i zaksięgowaniu pełnej kwoty wartości Zamówienia na koncie Sprzedawcy. Wysyłka Towarów jest realizowane w terminie do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedającego.
5. W sytuacji, gdy w ramach jednego Zamówienia Kupujący zakupił Towary o różnym terminie realizacji, Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla Towaru o najdłuższym terminie.
6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący.
7. Dowodem dokonania zakupu jest Faktura VAT wystawiona w dniu wysyłki Towaru do Kupującego.
8. Kupujący dokonując zakupu w Sklepie upoważnia automatycznie Sprzedawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu Kupującego i przesłania jej drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres mailowy.
9. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazanie przez Kupującego podczas składania Zamówienia adresu dostawy.
10. Płytki niezależnie od ilości zawsze są wysyłane na palecie. W przypadku mozaik i dekoracji (listew) o wadze do 25 kg możliwa jest wysyłka paczką.
11. Termin dostawy może się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych. Kupujący jest informowany telefonicznie lub mailowo o zaistniałej sytuacji.
12. Transporty są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 i nie ma możliwości umawiania transportu na konkretną godzinę. Kurier przed dostarczeniem Towaru kontaktuje się telefonicznie. W przypadku braku kontaktu próba dostarczenia Towaru nastąpi następnego dnia.
13. Uwaga! Podczas realizacji dostawy kurier nie ma obowiązku wniesienia Towarów dostarczonych na palecie. Cena za transport Towaru nie obejmuje rozładunku jak i wniesienia Towaru. Zamówienia paletowe realizowane są autem dostawczym z ruchomą windą. Transport wykonywany jest nie dalej niż do drzwi wjazdowych (bramy) budynku wskazanego w adresie dostawy i nie dalej niż do miejsca do jakiego może bez przeszkód i bezpiecznie dojechać samochód transportowy bez stosowania wyładunku i załadunku Towaru. Adres dostawy musi być uprzednio odpowiednio przygotowany i dostępny dla samochodu transportowego. W przeciwnym razie transport będzie zakończony w miejscu do jakiego może bezpiecznie dojechać samochód transportowy. Kurier posiada wózek paletowy, ale Towar może przetransportować do pierwszej napotkanej przeszkody architektonicznej – wystarczy, że to będzie krawężnik lub inna przeszkoda, której nie jest w stanie pokonać obciążony wózek paletowy. W przypadku nieobecności Kupującego pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia, jako adres Dostawy, pracownik kuriera pozostawi awizo. 
14. Odbiorca przesyłki powinien sprawdzić w obecności kuriera czy nie ma uszkodzeń. W przypadku Towarów dostarczonych na paletach należy je dokładnie obejrzeć z zewnątrz czy paleta, opakowania nie posiadają zewnętrznych uszkodzeń. Jeżeli odbierający przesyłkę stwierdzi, że przesyłka nie budzi żadnych zastrzeżeń, to na liście przewozowym wpisuje „Towar przyjąłem”. W przypadku uszkodzeń niewidocznych przy dostawie, Odbiorca powinien nie później niż w ciągu 24h od daty doręczenia skontaktować się ze Sprzedającym w celu zgłoszenia reklamacji.
15. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych palety, opakowań Towaru lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem, prosimy o sporządzenie protokołu oraz wpisanie stosownej adnotacji na liście przewozowym. Prosimy o przesłanie sporządzonego protokołu drogą mailową na adres sklepu sklep@OtoHurtownia.pl (w tytule wiadomości wpisujemy „Reklamacja” i numer Zamówienia). Opisanie sytuacji i dołączenie fotografii uszkodzonej palety i Towaru przed jej otwarciem i po otwarciu z widocznym numerem nazwy i serii produktu. Wszystkich czynności dokonujemy w obecności kuriera firmy spedycyjnej. Niedopełnienie powyższych zaleceń zwykle skutkuje odrzuceniem roszczeń reklamacyjnych.